Tilbage til Alle begivenheder

Lovsangskoncert m. Arvid Asmussen

KOM til super dejlig koncert d. 27.okt. kl.19.30 med Arvid Asmussen. (dørene åbnes kl.19)

Lovsangskoncerten blander fælles lovsang og tilbedelse med dryp fra Arvids personlige historier og vidnesbyrd fra den nyudgivne bog "HISTORIER & SANGE - om det bedste og det værste".
Repertoiret er en blanding af kendte og nye sange og salmer fra bl.a. Arvid Asmussens seneste tre albums, ”Nye salmer fra dagligstuen”, ”Vers for vægtere” og ”Made and saved for the light”.

Til koncerten vil Arvid Asmussen fortælle om sin nye bog, "HISTORIER & SANGE - om det bedste og det værste". Bogen er en ærlig og personlig bog, hvor Arvid Asmussen deler livshistorier og refleksioner om 10 af hans mest kendte danske lovsange, bl.a. ”Ud af mørket”, ”Vi vil gi’ dig det bedste vi har” og ”Jeg vil ikke glemme dig”.

Vi håber på at se dig til en dejlig og inspirerende aften.

KH
Regen/Kristuskirken og Byens valgmenighed

Praktisk:
Der er 75 kr. i entre som betales i døren. Der kan betales med MobilePay.
Dørene åbnes kl. 19.
Der vil før og efter koncerten være muligt at købe øl/vand og snacks.

Om Arvid Asmussen:
Arvid Asmussen er lovsangsleder, sangskriver og musiker og kendt som forfatter til bl.a. ”Ud af mørket” og ”Vi vil gi dig det bedste vi har”. Siden 2008 har han været ansat som lovsangsleder i Aarhus Valgmenighed og har startet lovsangsskolen Kantoriet i partnerskab med Dansk Oase. Arvid Asmussen drømmer om at forny og inspirere lovsangen i Danmark gennem sangskrivning og træning af lovsangsledere. Arvid er gift med Elise og sammen har de tre børn.

Arvid Asmussen medbringer et hold af fantastisk århusianske musikere: Jacob Worm (gui), Simon Kryger (klaver), Mattias Højlund (bas), Keld Brauner (trommer), samt Rune Hauge Ringsmose (lyd).

Tidligere begivenhed: 27. oktober
Søndagsfællesskaber