Tilbage til Alle begivenheder

Fredagsbar

• kristuskirken 7 Baggesensgade København, 2200 Denmark (kort)

Regens Get2gether team vil gerne invitere vores kirkefamilie og venner til årets først fredagsbar og hvilken bedre måde at få skudt året igang end med ved at mindes de gode "gamle" 90'er.

Aftenens tema bliver akkompagneret af en musikbanko hvor vi skal synge og danse til vores allesammens ynglings 90'er numre.

Eventstart - 17.00
Fælles spisning - 18.00 (menuen står på en 90'er klassiker, pitabrød med tilbehør til kun 30kr.)
90'er banko - 20.00

Man kan få op til 3 plader pr. pers. og der vil være lækre 90'er præmier, så hvis du er en af de heldige går du ikke tomhændet hjem!

Da vi skal handle ind til mad osv. vil vi selvfølgelig gerne vide ca. hvor mange vi bliver, så tryk deltager hvis du tænker at dette ikke er en fredagsbar du vil gå glip af!

Get2gether glæder sig til en KANON aften med jer!

Tidligere begivenhed: 5. februar
Story Night i regen/Kristuskirken