Vi er en kirke i København.

Regen/Kristuskirken er netværk af mennesker, som lever i Københavnsområdet, og har base på Nørrebro i Kristuskirken. Vi er en god broget forsamling af både børn, unge og ældre og sammen elsker vi Gud og ønsker at se byen forandret til et bedre sted for alle.

Vi er en menighed, der opdager mere af Gud sammen - til gudstjenester, i mindre fællesskaber, lokalt og gennem socialt engagement. Vi ønsker sammen at være en velsignelse i vores by og der, hvor vi hver især lever vores liv.

Vores faste rytme ser sådan ud:

Gudstjeneste den 1. og 3. søndag i måneden i Kristuskirken

Til vores gudstjenester er der lovsang, bøn og en inspirerende tale. Ofte er der også et refleksionsspørgsmål, som vi snakker om der hvor vi sidder. Imens er der børnekirke for børn fra 3 år og op. Vi slutter af med at fejre nadver voksne og børn sammen. Efter gudstjenesten er du velkommen til at blive hængende til en kop kaffe og en snak.

Herudover mødes vi også alle til forskellige events. F.eks. har vi hvert år en sommerfest, hvor vi hygger og fejrer sommeren sammen, og i december er vi sammen om at uddele julehjælp til 200 familier.