Vores værdier

Som fællesskab ønsker vi at være intentionelle og fokuserede omkring de ting vi er og gør sammen, og for den kultur vi ønsker skal kendetegne os som menighed, og derfor ser vi os således:

Vi er et praksisfællesskab der følger efter Jesus
og har ham som
centrum

Vi tror at han kalder os til at leve ærligt, modigt og bæredygtigt

Og alle er velkomne, inviterede og kaldede til at gå sammen.

Vi har nogle pejlemærker som definerer os og skal definere vores projekter, vores menighed og vores fællesskab
Dem bliver vi altid udfordret af og vil gerne efterleve dem i vores tro og i vores hverdagsliv.

Kristuscentreret

Ærligt

Modigt

Bæredygtigt

Praksisbaseret

I menigheden bruger vi trekanten til at beskrive fokus for hvordan vi som kristne og som fællesskab ønsker at leve i relation til Gud, til hinanden og til verden omkring os.

AnitaBlack.jpg

OP:
Vi er fællesskab som vil opdage mere af Gud.

IND:
Vi er et fællesskab som vil rumme den enkelte, drage omsorg for hinanden og have det sjovt sammen.

UD:
Vi er et fællesskab som vil række vores hænder ud til mennesker i vores by og vores lokalområder.